Poprvé na houbách a v rybníku

08.08.2011 21:28

O víkendu jsem také poprvé zavítal do velkého lesa na houby...Byly tam samé šišky, mechy, klacíky, vůně a houby. Páníček pořád nějaké hnědé sbíral, ale nenechal mě je ochutnat, jen očichat. Tak jsem popadnul takovou červenou a on mě hned honil, tak jsem jí hned pustil :-) Pěkně jsem se tam proběhal, pojedl pár šíšek, klacků a mechů a pak jsem si našel jeden takový "větší" klacík - poleno, které se pěkně kutálelo z kopce...

Tohle je můj první hříbek ;-)

 

No a aby toho nebylo málo o víkendu, tak jsem si i zašel do čtvrtého největšího rybníku v Česku vykoupat. Bylo krásně a teplo a po houbaření v lese se osvěžení moc hodilo. Skákal jsem za míčkem a i plaval, kde jsem už nestačil, byla to velká zábava.

Takhle pěkně plavu :-)

Více fotek bude zase ve fotogalerii...