Šumava 2011

16.10.2011 08:00

Tento víkend byl moc pěkný. Byl jsem už od pátka do neděle na Šumavě na Horské Kvildě, kde jsme byli ubytovaný v moc pěkném velkém pokojíčku s velkou postelí, kam jsem se konečně pořádně vešel... Ráno, když jsem šel na procházku, to pěkně studilo do tlapiček, což jsem ještě neznal, protože byla jinovatka a všude bílo. Klepal jsem se, tak jsem dostal krásný upletený černý svetřík s norským motivem a už mi bylo tepleji :-)

V sobotu jsme jeli do Německa na krásnou stezku v korunách stromů a k jezeru Arbersee a v neděli na krásná zapomenutá místa pro agroturistiku u Hartmanic, kde byly samé pěkně zbarvené podzimní listy, které rád lovím... Pak jsme se ještě zastavili ve vyhlášené restauraci U Štěpána, prostě pěkný víkend se spoustou procházek :-)

Koukněte na moje fotky ZDE ze Šumavy.