1.výstava v Rybníkách

04.09.2011 07:00

Tak včera byl ten důležitý den, kdy jsem byl poprvé soutěžit na výstavě v kategorii štěňat. Výstava byla v krásném venkovním areálu na louce v Rybníkách u Dobříše. Po zahájení dudáky jsem našel v davu svoji sestřičku Arielku... Byla o něco menší než já, ale stejně kousavá a zlobivá jako já :-) Pak jsem potkal i maminku Cleu, ale ta si s náma moc hrát nechtěla :-D Společně jsme byli pod altánem a čekali na naši třídu Jack Russell, kde jsme byli jen my dvě štěňátka a Clea a tři další Jackové. Čekání bylo dlouhé, protože před náma bylo skoro čtyřicet Cairn teriérů (jeden jako druhý) a pak ještě jedenáct yorkšíráků :-) Nakonec jsme se dočkali a já šel jako první na řadu. Obešli jsme s páníčkem sami jedno kolečko i když se mi moc nechtělo a pak si nás povala pani rozhodčí z Maďarska. Dali si mě na stolek a koukali mi na zuby, hlavičku, ocásek apod. Pani rozhočí jsem se líbil, řekla mi že mám pěknou hlavu, pěkný zevnějšek a že jsem temperamentní a dostal jsem nejlepší možnou známku VN1 (Velmi nadějný 1)... Sestřička Arielka dostala taky VN1, takže máme kariéru před sebou :-D Dostali jsme nádherný pohár, tak mi doma musejí udělat poličku ;-)

 

Výstava byla moc pěkná a už se těším na další a na tuto zase za rok. Taky se těším až zas uvidím sourozence a maminku :-)

 

Tak jsem zvědavý jak to dopadne příští víkend, kdy jedeme na výstavu teriérů do Mladé Boleslavi...

Koukněte na fotky ZDE z výstavy - nově na rajčeti.