Rakousko - Wolfgangsee

27.08.2011 20:00

V pátek jsem se poprvé podíval za hranice do Rakouska do oblasti jezer Wolfgangsee. Musel jsem brzo ráno vstávat a jeli jsme z Jižních Čech do Rakouska až do městečka St. Wolfgang. Tam jsme nastoupili do krásné červené zubačky, která nás vyvezla až na vysoké vrcholky u Alp. Musel jsem sedět v zubačče 45 minut než to vyjela :-) Ale venku bylo nádherně, krásný vzduch, nádherné výhledy na alpské vrcholky a čtyři obrovská jezera... Prošli jsme vrcholek a pak jsme šli pěšky na mezistanici po horské pěšině, což se mi moc líbilo :-) Cestou jsme potkali kravičky a oni měli kupodivu stejné skvrny jako já :-D V mezistanici jsme nastoupili zase do zubačky a sjeli dolů. Pak jsme se šli projít po městečku a byla tam moc pěkná kašna a jelikož bylo pořádný vedro až 36 stupňů, tak jsem v ní pěkně běhal...

Cestou zpátky jsme se ještě v tom vedru zastavili u jezera Mondsee, které je nejteplejší a šli se vykoupat. Pěkně jsem plaval za páníčkem a i míčkem a konečně se pořádně osvěžil...

Celý výlet jsme zakončili pěkně večer v Třeboni na pergole u rybníčka, moc se mi to líbilo :-)

Podívejte se na mé fotky ve fotogalerii...

 

Jižní Čechy

V sobotu jsme byli na Třeboňsku se podívat na trhy a na houby v krásné aleji. V Třeboni jsem si nesl na obojku i nafukovací balonek :-)

Více pěkných fotek ve fotogalerii...