Sportovní školka štěnat

19.08.2011 21:00

Tak dnes večer jsem si pěkně zasportoval... Byl jsem zase ve školce pro štěňátka a potkal kamaráda pitbula. Ještě než jsme začali trénovat běhání skrz tunely, tak jsme s páníčkem viděli opuštěnou kladinu a hned jsme se k ní vrhli :-) Páníček mě navedl pamlskem na kladinu a tak jsem ji rychle přeběhl, abych si dal mňamku. O to větší překvapení čekalo páníčka, že jsem ji přeběhnul zase hned zpátky, abych dostal další mňamku :-) ...a protože mi to tak šlo a bavilo mě to, tak mě bylo sundáno i vodítko a pak jsem běhal přes kladinu ještě rychleji (koukněte na moje video v příslušné sekci).

A pak jsme začali s instruktorkou běhat skrz tunely... To mě strašně moc bavilo. Nejdříve na mě volal páníček na druhé straně a jelikož mi to hned šlo, tak pak běhal i současně vedle tunelu :-) To pitbulovi to vůbec nešlo, zaseknul se a nechtěl projít, že jsem mu to musel ukázat a museli mu tunel zkrátit, ale pak už mu to taky docela šlo :-) Pak jsem si ještě vyzkoušel miniskok přes překážku a to šlo taky hned...

Už se zase moc těším do sportovní školky, za 14 dní jdu znova :-)

Koukněte na moje fotky ve fotogalerii a video...