Výstava v Mladé Boleslavi

12.09.2011 08:00

Tuto sobotu jsem jel na moji druhou výstavu do Mladé Boleslavi. Naštěstí jsem měl kruh venku a ne v hale. Bylo nás tu hooodně Jacků, asi 37. V kategorii štěňat kluci jsme byli jen dva, ale jelikož konkurent byl hrubosrstý a ještě poradkyně chovu, tak bylo jasný jak dopadnem :-) Nejdříve jsem obešel pěkně kolečko, na stole ukázal svoje padající tesáky a ještě se prošel. Nakonec nás paní Tichá posuzovala a řekla nám pěkný posudek, jak je temperamentní, středně silná kostra, jediné co bylo trochu problém, bylo že mám volné uši. Ale jelikož jsem ještě mladý tak se to snad spraví :-) Ale tudíž jsem byl jen Nadějný a byl tedy druhý. Aspoň mi pak páníček koupil šátek na krk... :-)

 

Pak jsme si aspoň zajeli na výlet na hrad Houska na Kokořínsko, kde jsem se krásně proběhal v lese a sbíral moje oblíbený šišky.

Koukněte na moje fotky ZDE na rajčeti.